Softwarová řešení

APLIKACE

Stroje Konica Minolta umí mnohem více, než jen tisknout, kopírovat, skenovat a faxovat. Portfolio softwarových řešení nabízí spojení zařízení Konica Minolta s aplikacemi vytvořenými na míru Vašim potřebám. Výsledkem není jen sada separátních částí, ale celkové řešení, se kterým dosáhnete nejen zkvalitnění a urychlení procesů, ale také zvýšení Vaší konkurenceschopnosti.

1. DIGITALIZACE

Převádějte Vaše dokumenty do prohledávatelného a editovatelného formátu přímo z panelu vašeho multifunkčního zařízení. Dejte tak základ přehlednému a funkčnímu elektronickému archivu s možností snadného dohledání potřebné informace.

A) ScanFlow

Použití multifunkčních zařízení Konica Minolta s aplikací ScanFlow je ten nejjednodušší způsob, jak všem svým zaměstnancům zpřístupnit možnost převodu papírových dokumentů do Wordu nebo Excelu, aniž by museli použít jakoukoliv další aplikaci, nebo zvláštní, pro tyto účely určený přístroj. Již vytištěné dokumenty tak lze snadno upravovat bez nutnosti pracného přepisování, a to pomocí zařízení, které je v kanceláři denně používáno.
Nejzajímavější vlastností ScanFlow je schopnost převádět papírové dokumenty do jejich editovatelných formátů. Díky tomu je možné zpracovávat dokumenty, které vám byly zaslány v papírové podobě, je možné např. citovat část z textu dokumentu bez nutnosti časově náročného přepisování nebo je např. možné část textu korigovat a následně dále zpracovat, není problém upravit chybný údaj v tabulce nebo opravit gramatickou chybu, i když se jedná o tištěný dokument bez elektronického originálu. Navíc je tato funkce zprostředkovaná přístrojem, který uživatelé využívají dennodenně, mimo jiné i jako skenovací zařízení. Proto je použití ScanFlow velice intuitivní a přirozené. Papírové obchodní vizitky lze jednoduše naskenovat a kontakty naimportovat do adresáře MS Outlook nebo mobilního telefonu.



Stáhnout PDF:
ScanFlow4.2_PP_WEB

B) ScanFlow Invoices

Zónový OCR modul Konica Minolta ScanFlow Invoices slouží pro polo-automatizované získávání textů (vytěžování dat) z naskenovaných dokumentů metodou OCR (Optical Character Recognition) a prostřednictvím učícího se algoritmu, který s přibývajícím počtem dokumentů zpřesňuje výsledky hledání jednotlivých údajů a učí se tak lépe znát vaše dokumenty.
Řešení může být integrováno s emailovou schránkou nebo na dotykový panel multifunkčního zařízení a umožní tak uživatelům při skenování vybrat, kam má být dokument odeslán, do jakého formátu má být předveden nebo zapsat informaci, kdo dokument skenoval.
Aplikace umožňuje automatické vytěžování požadovaných údajů označením příslušného pole (Rubber Band OCR) bez nutnosti zadávání textu na klávesnici, jejich validaci (ověření) a uložení do požadovaného formátu nebo export do informačního systému.
Řešení je vhodné jak pro zpracování pevně strukturovaných formulářů, tak i pro zpracování faktur či jiných účetních dokladů.

Výhody

– Minimalizace práce uživatele, poloautomatizované řešení.
- Automatické vytěžení údajů, archivace dokumentu, založení záznamu v informačním systému.
– Možnost zpracovávat libovolné typy dokumentů (Formuláře, faktury, objednávky, technické dokumenty, zápisy z porad, smlouvy a další).
– Kontrola dat na vstupu. 
– Minimalizace lidských chyb a překlepů a kontrola dokumentů, které vstupují do systému. 
– Plná kompatibilita s DMS Konica Minolta dokoniCASE.
– Integrace s informačními systémy.

Stáhnout PDF:
ScanFlow_2016_PP_digital

C) ABBYY FlexiCapture

ABBYY FlexiCapture je inteligentní řešení pro vytěžování dat z dokumentů bez nutnosti ručního vyhledávání údajů a jejich přepisování nebo kopírování. Je určeno všem firmám a organizacím, které pracují s desítkami, stovkami až tisíci dokumenty denně a hledají řešení, jak zefektivnit procesy související se zpracováním dokumentů. Právě těm je ABBYY FlexiCapture určen – s jeho pomocí lze výrazně snížit dobu potřebnou ke zpracování dokumentů, významnou část zpracování plně zautomatizovat a získaný čas zaměstnanců využít jinak – lépe.

Stáhnout PDF:
KM_A4_ABBYY_FlexiCapture_PP_150dpi_A4
ABBYY_FlexiCapture_Invoices_PP

D) ABBYY Recognition Server

ABBYY Recognition Server je robustním serverovým řešením, které umožňuje organizacím efektivní převod papírových dokumentů nebo jejich obrazů do prohledávatelných a opětovně použitelných elektronických souborů. Výkonná technologie podporuje skenování dokumentů, velmi přesné rozpoznání celého textu a vytěžování metadat, což umožňuje dodání dat, vhodných pro elektronické archivy, Enterprise Content Management systémy (podnikovou správu obsahu), vyhledávání a další. Škálovatelná architektura umožňuje vysoký objem zpracování, dovolující efektivní a centrálně řízené nasazení.

Stáhnout PDF:
ABBYY_Recognition_Server_4_CZ

E) Document Navigator

Konica Minolta Document Navigator zaceluje mezeru mezi papírovými dokumenty, multifunkčními zařízeními a systémy pro správu elektronických dokumentů. Tato srozumitelná, spolehlivá, škálovatelná a flexibilní aplikace pro získávání dokumentů umožňuje uživatelům získávat, digitalizovat, distribuovat a využívat dokumenty tak, jako nikdy předtím.

Klíčové výhody:

- Firmy všech velikostí mohou díky Document Navigatoru snadno zacelit mezery ve zpracování svých dokumentů – získají efektivní plynulost počínaje vstupem dokumentů, přes jejich zpracování až po dodání potřebných informací.
- Jasně definované postupy optimalizují interní procesy, zjednodušují rutinní práci a významně šetří čas. Existující konektory zajišťují snadnou a přímočarou integraci do systémů CRM, ERP a DMS.
- Snadné nasazení a logická obsluha Document Navigatoru je usnadněna kompletní integrací do panelu s jednoduchou indexací.
- Automatizace procesů včetně vytěžování čárových kódů, zónové OCR a rozpoznávání polí formulářů omezují nutnost uživatelských zásahů na minimum.
- Přímočará konverze do formátů Word, Excel, PDF/A, JPEG 2000 apod. zajišťuje vysokou flexibilitu zpracování.
- Vysoká modularita Document Navigatoru umožňuje snadné přizpůsobení uživatelských aplikací.

Stáhnout PDF:
Document_Navigator_PP_WEB

F) FineReader

Jste unavení z nekonečného psaní a přepisování dokumentů? Chcete konvertovat libovolný text s tabulkami a obrázky do formátů, které můžete následně v počítači jakkoli upravovat? A to vše jednoduše, na jedno kliknutí? V tom případě by pro Vás bylo vhodné řešení v podobě ABBYY FineReader 12, který je 100krát rychlejší než kdejaký profesionální písař!

Stáhnout PDF:
FR11-prospekt-web

G) PDF Transformer+

ABBYY PDF Transformer+ umožňuje konvertovat do editovatelných formátů jakýkoliv typ PDF souborů, včetně takových, které obsahují pouze obrázek (např. PDF z naskenovaných dokumentů). Jediným kliknutím myši tak můžete konvertovat obrazové soubory na soubory PDF s možností vyhledávání, anebo soubory formátu PDF/A (doporučené jako standard pro dlouhodobou archivaci podle normy ISO 19005-1:2005). Pro snadnou navigaci v dokumentu se používá speciální okno pro zobrazení stránky.

Stáhnout PDF:
APDFT4-CZ-web.ai

2. SPRÁVA DOKUMENTŮ

Zpracování dokumentu nasnímáním jeho obrazu proces digitalizace zdaleka nekončí. S digitálním dokumentem lze toho provádět mnohem více. Konica Minolta vám v tomto směru přináší spoustu možností.

A) dokoniCASE

Možná i Vy občas řešíte problém, že aktuálně nevíte, kde se nachází faktura, kterou chcete schválit (občas se i ztratí), v jakém stavu je Vaše žádost či zda k danému projektu máte již všechny potřebné dokumenty ve správné verzi. Je-li tomu tak, pak právě Vám pomůže systém dokoniCASE pro správu a řízení oběhu dokumentů. Se systémem dokoniCASE máte o všem přehled:
- již se Vám neztratí žádný dokument
- vždy k danému dokumentu získáte všechny potřebné údaje, podle kterých pak dokumenty můžete snadno a rychle vyhledávat
- kontrola přístupu umožní práci s dokumentem až tehdy, kdy jsou splněny všechny předchozí podmínky

Vložit video: dataPoint

Stáhnout PDF:
dataPoint-brozuraPP
dP-priklady-pouziti

B) Dlouhodobý digitální archiv

Dlouhodobý digitální archiv s jistotou právní účinnosti dokumentů po neomezeně dlouhou dobu. Elektronická spisová služba umožňující evidenci a distribuci příchozích a odchozích zásilek napříč všemi komunikačními kanály. Dokumentový server pokrývající celý životní cyklus dokumentu. Procesní server, který flexibilně řídí průběh procesů organizací.

Stáhnout PDF:
02_brozura_Form_Server_PP_WEB

 

C) BENSbox G3

Elektronická spisová služba Vám zajistí dokonalý přehled o Vašich dokumentech.Konica Minolta se spojila se společností Suchy MIPS, aby mohla nabídnout komplexní, jednoduché a přímočaré řešení pro tisk čárových kódů a další modifikace tiskových úloh v podnikových prostředích s přístroji Konica Minolta.

Řešením je hardwarový nástroj, který pracuje jako síťový, tiskový server. Prostřednictvím print serveru je možné obsluhovat až 50 tiskových zařízení PCL. Řešení je navíc zcela aplikačně nezávislé. BensBOX G3 dokáže detekovat PCL sekvenci čárových kódů v tiskových datech a provést konverzi na čárové kódy před tím, než dojde k odeslání tiskové úlohy na PCL tiskárnu v síti.

Stáhnout PDF:
Brochure_BENS_G3_2

3. ZABEZPEČENÍ A ÚČTOVÁNÍ

Přemýšleli jste někdy nad tím, kolik Vás stojí tiskový systém? Zda je dostatečně využíván, nebo zda není dokonce zneužíván? Podívejte se na nabídku našich řešení, které Vám pomohou vyřešit problémy se zabezpečením dokumentů a s účtováním.

A) SafeQ

Komplexní řešení pro zabezpečení a účtování tiskových operací - integrované tiskové řešení umožňující přesné účtování, kontrolu přístupu jednotlivých uživatelů a směrování tiskových operací na jakékoliv zařízení v síti tiskáren a kopírek.

Dnes je víceméně v každém podnikatelském prostředí hlavním úkolem zvýšení produktivity a efektivity při současném snížení nákladů. SafeQ vás ve velké míře podporuje při správě celé vaší tiskové infrastruktury. SafeQ je výhodným řešením všude tam, kde firma potřebuje centrální správu tisku a uživatelů, sledování tiskových úloh, reporting a rozličná pravidla pro tisk různých uživatelů. Bez ohledu na to, zda je vaše kancelář samostatná a potřebuje pouze follow-me tisk nebo zda vyžadujete komplexní správu tisku korporace s více lokalitami, kde můžete odesílat a tisknout tiskové úlohy po celém světě – SafeQ vám umožní spravovat a účtovat tisky a související aktivity centrálně, z jediné pracovní stanice.


Stáhnout PDF:

SafeQ_Suite_Brochure_CZ_PP_150dpi

B) PageScope Mobile

PageScope Mobile je ideálním řešením pro každého, kdo pracuje v prostředí s multifunkčními zařízeními Konica Minolta a hledá pohodlný mobilní tisk a skenování. PageScope Mobile je zcela zdarma a spojuje multifunkce bizhub s mobilními zařízeními, používajícími operační systémy Android a iOS. Tisk z a skenování do kapesního zařízení jsou dvě hlavní funkce této aplikace, zajišťující firemním uživatelům, že mají své důležité dokumenty kdykoliv po ruce.

PageScope Mobile si můžete zdarma stáhnout z App Store nebo Google Play.

Stáhnout PDF:
PageScope_Mobile_CZ

C) PageScope Account Manager

Naučte své zaměstnance chránit Vaše citlivá data. PS Account Manager využívá v maximální míře "inteligence" multifunkčních zařízení, takže umožňuje řízení a sledování nákladů na tisk a kopírování i na menších pobočkách bez nutnosti instalovat na těchto místech server. Všechny funkce zajišťuje samotné multifunkční zařízení. Account Manager, instalovaný na centrále firmy, pouze sbírá údaje z jednotlivých zařízení, zpracovává je a vytváří z nich přehledné reporty.

Součástí řešení je i možnost lokálního sledování tisků na zařízeních, která nedisponují interním sledováním uživatelů. V případě dalšího růstu firmy a požadavků na monitoring lze PageScope Account Manager snadno rozšířit o další moduly PageScope Enterprise Suite s pokročilým online řízením uživatelů, personalizací prostředí tisku a správou tiskových front.

Stáhnout PDF:
PSES-prospekt

D) bONZ

Jde o nejjednodušší zabezpečení sledování provozu dle uživatelů, určené pro menší organizace s jedinou multifunkcí, případně pro detašovaná pracoviště větších firem. bONZ je instalován přímo v multifunkci a každý měsíc odešle mailem přehlednou tabulku o výtiscích (a kopiích) jednotlivých uživatelů. Nevyžaduje žádný server ani žádné složité nastavování.

Stáhnout PDF:
prospekt_bONZ_CZ_150dpi_web_PP

E) IRONKEY

Díky IRONKEY budete mít jistotu, že se Vaše důležité informace nedostanou do nepovolaných rukou.
IRONKEY zajistí dokonalou ochranu firemních a osobních dat prostřednictvím HW šifrování. Obsahuje aktivní štít proti virům a malware a tím pádem minimalizuje šanci přenosu škodlivého SW do firemní sítě. Umožňuje bezpečné používání dat a internetu v neznámém prostředí, jakým jsou internetové kavárny, veřejné wi-fi sítě.
Nevyžaduje žádný software nebo ovladače pro správné fungování. Funguje na OS Windows bez administrátorských oprávnění. Šifrování a dešifrování probíhá automaticky pouhým přetažením souborů.
Flash disk se nepřipojí k systému, dokud není hardwarově ověřeno heslo. Lze nastavit počet pokusů pro zadání hesla, po dosažení limitu procesor zničí dekryptovací klíče a smaže nevratně všechna data. Podporuje Read-Only mód, který lze využít v potenciálně nebezpečném prostředí (internetové kavárny, veřejné wifi sítě).

4. CLOUDOVÝ A MOBILNÍ TISK A SKENOVÁNÍ

V dnešní době se komunikace a pracovní úkoly stále více přesouvají ze stolních PC a notebooků na ultramobilní zařízení, jako jsou chytré telefony a tablety. K nim neodmyslitelně patří i cloudové služby. Podívejte se, jak Vám Konica Minolta může pomoci ve Vaší efektivní mobilní práci.

A) PageScope Mobile

PageScope je šikovná, volně dostupná aplikace pro iOS a Android, umožňující snadný tisk a skenování s využitím pokročilých tiskových funkcí, jako je přihlášení uživatele, oboustranný tisk, výběr stran, sešívání a další.

PageScope Mobile je ideálním řešením pro každého, kdo pracuje v prostředí s multifunkčními zařízeními Konica Minolta a hledá pohodlný mobilní tisk a skenování. PageScope Mobile je zcela zdarma a spojuje multifunkce bizhub s mobilními zařízeními, používajícími operační systémy Android a iOS. Tisk z a skenování do kapesního zařízení jsou dvě hlavní funkce této aplikace, zajišťující firemním uživatelům, že mají své důležité dokumenty kdykoliv po ruce.

PageScope Mobile si můžete zdarma stáhnout z App Store nebo Google Play.

Stáhnout PDF:
PageScope_Mobile_CZ

5. NAPOJENÍ NA DALŠÍ SYSTÉMY

Integrace tiskového systému s ostatními informačními systémy firmy nemusí být vždy nutností. Jejich provázání ale vždy přináší vyšší efektivitu a zjednodušuje práci, jako když do sebe zapadnou ozubené kolečka hodinového stroje.

A) FaxChange

S FaxChange získáte nejen úplnou kontrolu nad firemní korespondenci, ale zajistíte i jednodušší a pohodlnější přístup k faxu pro každého. Navíc získáte přehledné statistiky pro vyhodnocování faxových nákladů, či archivaci veškerého faxového provozu.
V dnešní době digitalizace snižují papírové faxy výkonnost každého podniku. Snadno se ztrácejí, špatně se monitorují a přeposílají. Archivace papírových faxů je velice obtížná a další zpracování poměrně pracné. Pokud je pro Vás faxování pořád nevyhnutelností, tak je FaxChange tím ideálním nástrojem jak všechny tyto přežitky odstranit.
FaxChange integruje faxy do Vaší již používané e-mailové aplikace, čímž získáte jednotné prostředí pro Vaši veškerou elektronickou korespondenci. Faxová komunikace pak probíhá naprosto stejně, jako při ostatní e-mailové komunikaci. Vytvoření faxů bude probíhat podobně, jako byste psali klasický e-mail. Naopak veškeré Vám určené faxy budou doručeny do Vaší poštovní schránky přesně tak, jak se to děje u elektronické pošty. Podobně jako u emailů, tak i faxy budete moci odesílat několika příjemcům současně, vkládat přílohy či psát přímo obsah faxu do těla e-mailu. Obdržené faxy můžete přeposlat dál, nebo je předtím ještě okomentovat, či na ně přímo odpovídat.

Stáhnout PDF:
FX-brozura

6. SPRÁVA TISKOVÝCH ZAŘÍZENÍ

Administrační nástroje, které ulehčují správu zařízení a umožňují jak vzdálený dohled, tak i centrální nastavení zařízení, jsou standardním doplňkem, které Konica Minolta svým zákazníkům nabízí.

Stáhnout PDF:
DeviceManagOrangeCZ150dpi

A) PageScope Net Care Device Manager

Důležitým úkolem každého administrátora je mimo správy uživatelů a jejich uživatelských práv také monitorování výstupních zařízení, zajištění jejich kontinuálního chodu a dostupnosti. Tiskárny a multifunkční zařízení, které nemůžou být použité kvůli vypotřebovanému spotřebnímu materiálu, nebo technickým problémům zbytečně zdržují Vaše zaměstnance od plnění jejich úkolů a mají tak negativní vliv nejen na výkonnost Vašeho podniku, ale i na jejich motivaci jako takovou.

PageScope Net Care Device Manager je nástroj, který pomáhá administrátorům zajistit konstantně vysokou produktivitu všech registrovaných výstupních zařízení. Tento produkt rodiny PageScope s přívětivým webovým rozhraním zajišťuje rychlou a snadnou konfiguraci síťových nastavení a poskytuje o zařízeních veškeré detailní informace, které potřebujete znát. Zdarma dostupný PageScope Net Care Device Manager je doplňkovým modulem k PageScope Enterprise serveru, který umožňuje jeho nepřetržitý provoz a neustálé shromažďování informací. Jde o neplacenou součást serveru PageScope Enterprise Suite umožňující konfigurovat síťové nastavení a sledovat aktuální stav všech zařízení z jednoho místa.

Stáhnout PDF:
NetCareCZ2_orange150dpi

B) PageScope Data Administrator

PageScope Data Administrator dokáže na jednotlivých multifunkčních zařízeních jednoduše vytvářet a spravovat jedno-tlačítkové volby pro skenování, seznamy adres, či uživatelské účty a způsoby autorizace uživatelů.

Jedním ze základních administrátorských úkonů je řízení uživatelských přístupů s cílem optimálního využití daných zařízení. Konica Minolta si je této skutečnosti velmi dobře vědoma, a proto ke svým zařízením nabízí administrátorům utilitu PageScope Data Administrator zdarma. Tato utilita slouží právě k jednoduché a přehledné správě uživatelských účtů.

Aplikace Vám zjednoduší práci při nastavování emailových adres uživatelů, při vytváření přístupových práv a vůbec při správě uživatelských účtů. Data Administrator tak můžete využít k hromadnému získávání emailových adres z LDAP kompatibilních serverů, k importu a exportu nastavení účtů a ověřovacích metod mezi různými zařízeními řady bizhub. Proto například integrace nových zařízení do již existujícího tiskového prostředí je s Data Administratorem mnohem rychlejší a efektivnější.

Vlastnosti

- Komfortní a pohodlné vytváření uživatelského zabezpečení a správa účtů přímo z počítače.

- Nastavení všech emailových informací, včetně emailových adres, obsahu, předmětů, prefixů a sufixů.

- Podpora LDAP.

- Rychlý import a export požadovaných údajů.

- Tvorba uživatelských šablon pro zjednodušení správy účtů.

- Funkce přístupových práv umožňuje flexibilní nastavení delegace přístupových práv pro jednotlivé uživatele, např. omezení barevných tisku.


Přínosy

- Úspora práce a času administrátorů.

- Jednoduchý export změn z jednoho zařízení na jiné.

- Vzdálené vytváření jedno-tlačítkových voleb cílů pro skenování.

- Snadná správa kopírovacích a skenovacích programů.

- Získávání počítadel strojů a přehled tiskových nákladů jak pro stroj, tak i na uživatele.


C) PageScope Box Operator

PageScope Box Operator ulehčuje správu a práci s uživatelskými schránkami v zařízeních bizhub. Konica Minolta přináší inovační funkcionalitu v podání uživatelských schránek (Funkce dostupná pouze s HDD) a vytváří tak z multifunkčních zařízení bizhub serverové úložiště dokumentů pro snadné ukládání, archivaci a sdílení souborů či dat.

PageScope Box Operator usnadňuje správu těchto veřejných a osobních uživatelských schránek. Tento snadno ovladatelný nástroj umožňuje z počítače rychlý a přímý přístup k datovým úložištím a dokumentům vytvořeným na strojích bizhub.

Vlastnosti

- Pohodlná práce se schránkami, včetně vytváření, mazání a jejich přejmenování.

- Snadné kopírování dokumentů do schránek a jejich přenos mezi schránkami.

- Jednoduchá správa dokumentů (změna jejich názvů a vlastností).

- Flexibilní přiřazování formátů souborů.

- Stahování dokumentů ze strojů řady bizhub do počítače.

 

Přínosy

- Pohodlné a časově úsporné operace nad schránkami.

- Přístup k dokumentům bez nutnosti fyzického přístupu ke stroji.

- Zvyšuje efektivnost a transparentnost využití funkcionality schránek u zařízení bizhub.

- Integrace uživatelských schránek do Průzkumníka Windows jako adresářů.

 


Máte zájem o bližší informace? Prosím vyplňte kontaktní formulář a my Vás budeme kontaktovat.

Kontaktujte nás

Posted on 2016-09-18 0 735

Leave a CommentLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Poslední komentáře

Žádné komentáře

Hledat

Prohlédnuto

Žádné produkty
Porovnat 0