Firemní procesy

A) ZPRACOVÁNÍ PŘIJATÝCH FAKTUR

Nebaví vás neustálé papírování? Máte dost běhání po firmě, telefonování nebo rozesílání e-mailů kvůli jedné faktuře? Volají vám naštvaní dodavatelé, že jste jim ještě nezaplatili? Díky systému řízení přijatých faktur budete mít celý proces pod kontrolou a jako na dlani – od včasného proplácení a rychlého dohledání až po jednoduché korektury informací a kontrolu stavu každé faktury.

B) ŘÍZENÁ DOKUMENTACE

Řešíte neustálé problémy s ukládáním a opětovným vyhledáváním dokumentů? Chybí vám správná verze a přehled o tom, kdo jaké úpravy udělal? Uvítali byste, kdyby se všechny dokumenty včetně protokolů a příloh nacházely na jednom místě? Centrální úložiště dokumentů umožňuje stanovit si uživatelská oprávnění, ukládat jednotlivé dokumenty včetně příloh, nastavovat si automatická upozornění, termíny platnosti a další náležitosti tak, abyste měli vždy vše pod kontrolou.

 

C) ZPRACOVÁNÍ SMLUV

Bojíte se, že vaše firemní smlouvy nejsou v bezpečí? Nelze ověřit, kdo k nim má přístup a jestli se dál nešíří po firmě i mimo ni? A co proces jejich tvorby? Je opravdu rychlý a efektivní? Nedochází při něm ke zbytečným prodlevám a chybám? Smlouvy jsou základem pro každou firmu. Aby ty vaše nebyly problémem, zvolte řešení, které Vám Konica Minolta nabízí. To vám umožní mít kontrolu nad přístupy i procesem tvorby smluv podle jasně daných pravidel.

 

D) FIREMNÍ ČI ZÁKAZNICKÉ PORTÁLY

Je sdílení informací uvnitř společnosti pro vás kamenem úrazu? Posíláte si dokumenty hromadnými e-maily a zahlcujete tím poštu? Chybí vám centrální projektový kalendář a seznam úkolů? A co teprve sdílení informací pro zákazníky na externím portálu? Intranetový a extranetový portál je napojený na vaše firemní informační systémy, což vám zajišťuje komfortní práci při publikování informací jak pro zaměstnance, tak pro zákazníky a externí partnery.

 

E) VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ

Nemáte jistotu, jak probíhají poptávková řízení uvnitř firmy? Chybí vám jednotná evidence poptávek, výběrových řízení, došlých nabídek a jejich vyhodnocení? Nejste si jistí, jestli schvalovací procesy probíhají tak, jak jste si je definovali? Řešení Konica Minolta vám pomůže evidovat všechny interní poptávky elektronicky. Díky tomu budete mít dokonalý přehled od poptávky, přes schválení, výběrové řízení až po samotný nákup.

 

F) PERSONALISTIKA

Trápí vás HR management? Máte pocit, že obsazování nových pozic se ve vaší firmě neděje, jak by mělo? Nový zaměstnanec nemá k dispozici vše, co pro práci potřebuje a jeho zařazení do pracovního procesu není dostatečně efektivní. A co teprve evidence personálních dat! Správně nastavená personalistika je základem každé úspěšné firmy. Modulový systém Konica Minolta vám pomůže se všemi HR procesy ve firmě.

 

G) ŽÁDANKY

Máte ve firmě několik systémů pro nejrůznější typy žádanek? Kvůli tomu často netušíte, v jakém jsou žádosti stavu, duplikují se nebo zůstávají nevyřízené? Schvalování zdrojů, nepřítomnost zaměstnance nebo objednávky a nákupy se mohou stát kamenem úrazu pro každou firmu. Systém Konica Minolta vám pomůže propojit žádanky a objednávky, automaticky pohlídá zastupitelnost při nemoci nebo dovolené a skrze centrální kalendář dohlédne na efektivní využívání firemních zdrojů.

 

H) PŘIJATÁ POŠTA A PODATELNA

Bojujete každý měsíc s příchozí poštou? Máte papírovou poštu zanesenou pouze v papírové knize a dál se o její zpracování nestaráte? A co zálohy datových schránek? Určitě se vám už někdy stalo, že se některá ze zásilek ztratila. Vyměňte papírovou knihu korespondence za elektronickou a směřujte veškerou příchozí poštu na centrální úložiště. Díky čárovým kódům a elektronické evidenci už nikdy neztratíte žádnou zásilku.

 


Máte zájem o bližší informace? Prosím vyplňte kontaktní formulář a my Vás budeme kontaktovat.

Kontaktujte nás

Posted on 2016-09-18 0 811

Leave a CommentLeave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Poslední komentáře

Žádné komentáře

Hledat

Prohlédnuto

Žádné produkty
Porovnat 0